1/18/2010

You take the things you like and try to love the things you took

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Täällä on talvi ja k y l m ä ä. Vanhemmat häipy elokuviin ja ajattelin vielä äkkiä hoitaa iltadatauksen. Käytiin taas pitkästä aikaa kirpputorilla ja löysin maailman oudoimman takin. Se on suuri, enemmän äitiystakin näkönen ja vaatis siihen sopivan pipon. No se on voi voi, äiti ainakin oli sitä mieltä että se olis mun nykyistä takkia hienompi, ja eihän niitä nyt koskaan oo liikaa, nimimerkillä viides takki.

Äääh, kevään aikana on tulossa paaaaljon isoskoulutusjuttuja. Kyllä tässä menee henki ja elämä, toivottavasti pääsis ees jollekin riparille. Kesätöitäkin oon epätoivoisesti yrittäny hakea, enimmäkseen täytelly netissä niitä lomakkeita. Mua vaan niin pelottaa mennä kyselemään ku vastaus on kumminki aina ei.

Tää mun blogi-innostus alkaa tässä vähitellen hiipua, elämässä ei muutenkaan tapahu mitään ja mun mielestä on tyhmä yrittää kirjottaa tätä niin että ulkopuoliset ymmärtää. Se vie hohtoa tästä hommasta.

Huomenna kumminkin ajattelin ottaa kuvia ja tehdä "Päivä iloina" -postauksen. Tosiaan, mua kans harmittaa että täytän kaikki postaukset kuvilla, eikö mulla tosiaan oo mitään asiaa??


Hei muuten, en voinu olla näyttämättä nyt kun löysin tän kuvan. Oisin aika riemuissani jos mun huoneessa näyttäis tältä:

Image and video hosting by TinyPic



Hasta luego (ei dääm, huomenna espanjaa)!

Ei kommentteja: