1/14/2010

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Loma. Ainahan se on mielessä.

Mun pitäis hävetä tätä piitkää postaustaukoa, sitä, että unohin kameran kotiin kun lähdettiin lomalla Teneriffalle ja sitä, että kehtasin julkasta nää vielä näinkin myöhään.

Oikeastaan en ois halunnu julkasta näitä ollenkaan, ainakaan mua ei kiinnosta yhtään lukea tylsää hihkumista lomailuista. Enkä edes sillä että oisin kateellinen. Joten muihin aiheisiin...

..paitsi ettei niitä oo. Koulu alko, meillä on matematiikassa ja fysiikassa sijainen jota en voi sietää ja oon pian lähdössä jalkahierontaan.

So long, fuckers.

3 kommenttia:

Mona ja Iina kirjoitti...

Mäkin oon ollut Teneriffalla :D Nätskä paikka!

Taija kirjoitti...

Ihania kuvia DD: Ja mä en vaan tajuu tota missä teillä ei oo kroppaa... : D aina ei voi. mutta ihana tuo missä kelluu tyyppejä :o ää... mäki haluun lämpösee.

Laura kirjoitti...

iimo: Joo niin oli, kyllä siellä vielä toisenkin viikon ois jaksanu.

Mawaru: ömömöm mitäs tähän nyt vastais... no, onneks tädillä oli kamera :--D