11/19/2009

You were rubbing both my hands, chewing on a candy bar

Tadaa, uus ulkoasu! Mä en oo edelleenkään tyytyväinen tähän, mutta mä en jaksanu alottaa taas alusta. Olkoon siis näin.

Tänään käväsin töissä ja pelimannipiirissä, en oo vieläkään ehtiny pelaamaan tarpeeks pleikkaa. Niin siis joo, ollaan nykyaikasia ja ostettiin just pleikka 2, perheemme ensimmäinen pelikonsoli.

Koulussa oli mm. kaikkea tylsää, esim. matikankoe. Ja mä en oo ikinä saanu koetta tehtyä noin nopsaan! Meni vaan kakskyt minsaa, vitsin pikapika. Loput 50 minuuttia meni sitten vaan istuessa ja lepuutellessa silmiä. Ei mitään hyötyä turbo speedista, toivottavasti meni ees hyvin.

Image and video hosting by TinyPic

Viikon päästä Helsinkiin! Taas! Tällä kertaa nuorisovaltuuston kanssa, perjantai pois koulusta ja shoppailua. Käydään kans eduskuntatalolla, siellä on maailman hienoimmat hissit! Oikeesti!

Image and video hosting by TinyPic

Sen nimi on paternosterhissi, ja mä ootan ihan kikseissä että pääsen ajelemaan sillä! Mitäs muuta......

Niin, huomenna lappajärvelle kattomaan mummun ja ukin uutta löytökissaa Maria. Ihan mun nimittämä kisu. Muhaha, hepokatti ois ollu parei.

Puhuttiin muuten Elainen kanssa puhelimessa taas pitkästä aikaa. Oli kiva kuulla mitä kuuluu, kun ei olla muuten oltu yhteydessä. Pitäis tosiaan lähettää mailia....

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

katokato, taas matkusteleen ^_^ no älä, alas mailaa hopihopi. Nojaa. Ni ja elaine minä.